Schoolosaurus klantenservice
- Algemene voorwaarden Bekijk onze voorwaarden
- Verzenden & retourneren Alles over bezorgen en retournatie
- Disclaimer Aansprakelijkheden
- Privacy Policy Beveiliging van je gegevens
- Betaalmethoden Hoe kun je betalen?
- Over ons Wie zijn wij?
Vragen? De schoolosaurus helpt je persoonlijk!
Bellen, appen of mailen?
Voor veel vragen is het handiger om te appen of mailen dan te bellen. Vragen die enig uitzoekwerk vergen of voor het doorgeven van wijzigingen in bijv. adres, nummers, artikelen etc. Die nemen we alleen schriftelijk aan, zodat altijd en voor iedereen terug te vinden is wat er is afgesproken.
Dus liever mailen voor vragen als:
- Komt dit of dat product nog op voorraad?
- Wanneer komt mijn bestelling?
- Ik wil mijn bestelling wijzigen
- Ik wil mijn adres aanpassen
- Ik wil een pasnummer doorgeven
- Is mijn betaling ontvangen?
App de schoolosaurus
Super makkelijk, ff een appje sturen! Voor vragen over bestellingen, app dan wel even de laatste 4 cijfers van je ordernummer door.
O ja, met mijn grote klauwen typ ik natuurlijk niet zo snel...
06-58757055 (09:00 - 12:30 en 14:30 - 17:00u)
Contactformulier
Kijk hieronder, vergeet je ordernummer niet!
Rechtstreeks mailen
Gebruik dit mailadres: info@ (en dan de naam van mijn webshop!)
Bellen mobiel
Bel mij - de schoolosaurus zelf - mobiel op: 06-58757055. (09:00 - 12:30 en 14:30 - 17:00u) Handig, dan krijg je me bijna altijd te pakken, ook als ik op jacht ben in het bos!
Faxen
Kom op, je leeft toch niet meer in het stenen tijdperk? Mijn fax heb ik lang geleden verpletterd met mijn poten.
Per postduif
Hmm, lekker. Maar heb je niet wat groters? Een koe bijvoorbeeld?
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Wanneer krijg ik mijn bestelling?
1.1 Waar blijft mijn bestelling?
Ten eerste:
Het heeft geen zin om hierover te bellen. Voor het antwoord moeten we veelal inloggen bij verschillende systemen, vervoerders raadplegen etc. Daarnaast kunnen we je geen link in een telefoongesprek sturen.
Mail en geef even je ordernummer door!
Ten tweede:
Tijdens de drukke periode (schoolvakantie en december drukte) heeft het geen zin om na 2 dagen te informeren. Zoals aangegeven is er in deze periode sprake van enkele werkdagen vertraging.